gljive

Ispod jednog recepta sa gljivama krenula sam da pisem da se gljive ne koriste u anti-candida djeti i najednom mi je kliknulo da ih zapravo nisam napisala ni na jednoj listi. Proverila sam liste namirnica sa originalne liste i shvatila da nigde nema gljiva. Postavila sam pitanje jednoj ljubaznoj gospodji i dobila odgovor da gljive nisu na listi ZK i da ih opcenito ne jedemo precesto iako nisu zabranjene.

Doslo mi je smesno kad sam shvatila koji sam kiks napravila i da mi je trebalo 2 godine od kad sam na LCHF da shvatim da gljiva nema na listi πŸ˜‰ To je jedna od pocetnickih greski, kad sklonis listu namirnica sa fizidera i vise je pazljivo ne proucavas. Koliko sam samo puta pravila punjene gljive sa raznim sirevima i slaninom ili ih pekla na maslacu!Β  Iskreno, nije mi ni zao zbog tog kiksa πŸ˜‰ Ipak ubuduce cu pripaziti!

Palo mi je na pamet koliko sam se puta pitala zasto sad najednom imam skok na vagi ili zasto mi kilaza stangira, a jedan od odgovora sigurno je bio i u omiljenim gljivama πŸ™‚

Necu obrisati nekoliko recepata sa gljivama koje sam objavila. U nekim od njih gljive se mogu zameniti i sa nekim drugim povrcem. Smatram ako na ZK niste zbog zdravstvenih problema da se nista lose nece dogoditi ako ponekad pojedete jednu veliku gljivu sa zelenisem i piletinom, jer je ipak puno zdravija verzija od onih sa sirom.

Znaci, pazljivo sa gljivama!

Takodjer hocu napomenuti da povrce koje raste ispod zemlje ima vise ugljikohidrata. Bolje ga je jesti sirovo jer u kuvanom stanju ima vise UH. Nekome to povrce moze zakociti mrsavljenje.

 

