ruza mufini 016

Sastojci za 3 osobe:

  • 1-2 male tikvice (courgette)
  • 6 jaja
  • 4-5 rotkvica
  • 1/2 kasikice kurkume (turmeric)
  • sol, biber, beli luk u prahu

Priprema:

Tikvice oprati, obrisati pa ih bez gulenja tanko narezati po duzini. Sloziti ih u krug u silikonskim kalupicima. Meni su malo bezale pa sam ih zakacila cackalicom.

Umutiti jaja, dodati zacine pa ih pazljivo sipati izmedju tikvica. U sredinu staviti tanko narezane listice rotkvice.

ruza mufini 013

Peci 25 minuta u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni. Izvaditi iz rerne, izvaditi cackalice i okrenuti mafine u kalupicima da se donja strana jos malo dopece. Peci jos 5 minuta.

Probala sam ih peci direktno u kalupu za mafine no dosta se lepilo. Probala sam umesto rotkvica ubaciti kriske tanko narezane suneke no previse sam dodala pa su mafini malo kipili 😉

kecap 014

