omlet-013

Od kad sam krenula sa LCHF culo okusa mi se totalno promenilo. Nekada sam volela sampitu i baklavu, a sad obozavam tamnu gorku cokoladu 🙂 Po pravilima Zelene Kure tamna cokolada nije dozvoljena pa moram smisljati recepte bez nje 😦 Sa LCHF i ZK poslasticama nikad se ne moze postici slatkoca kao sa pravim secerom niti tome treba teziti. Treba biti pazljiv jer ako se pretera sa steviom dobije se cudan, ruzan okus. Imala sam kiks na pocetku kad sam celu tortu bacila u smece jer sam preterala sa dodavanjem stevie. U receptima pisem da steviu treba dodati do “zeljene slatkoce” jer ju je najbolje dodavati pomalo i probavati smesu.

Ovi keksici su varijacija Orasnica.

Sastojci:

  • 150 grama lesnika/ljesnjaka
  • 1 jaje
  • stevia i eritritol do zeljene slatkoce
  • po zelji 1 kasikica nezasladjenog kakaa

Priprema:

Lesnike propeci u tiganju na suvo. Kad se malo prohlade ocistiti im kozicu i samleti ih u masini za orase. U posudi umutiti 1 jaje, mleveni eritritol i steviu do zeljene slatkoce, dodati mlevene lesnike i po zelji 1 kasikicu kakaa (ovaj put nisam dodala). Praviti roscice i kuglice koje treba dlanovima spljostiti i ukrasiti viljuskom. Sloziti ih u tepsiju oblozenu pek papirom.

omlet-010

Od ove smese dobila sam 12 keksica. Peci u prethodno zagrejanoj rerni na 150 stepeni izmedju 20-25 minuta.

Mogu se sve napraviti spljosteni keksici pa spajati sa namazom od badema ili przenih lesnika.

Mogu se spajati i sa lemon curdom 🙂

