krekeri-012

U receptima se cesto spominju “sundried tomatoes”. Kupovni suseni paradajz pun je secera i suncokretovog ulja sto po pravilima LCHF ishrane nije dozvoljeno. Ova domaca verzija je malo skuplja, ali neuporedivo ukusnija i zdravija.

Sastojci:

  • 8-10 komada zrelog paradajza
  • 4-6 cenova belog luka
  • 1-2 kasike susenog origana
  • 125 ml extra devicanskog maslinovog ulja (extra-virgin olive oil)
  • po ukusu morske soli i sveze mlevenog bibera
  • nekoliko listica svezeg bosiljka

Priprema:

Zagrejati rernu na 150-160 stepeni.

Opran i osusen paradajz preseci po pola. Staviti na pleh oblozen papirom za pecenje.

U posebnu posudu staviti propasiran beli luk, suvi origano, sol, biber, maslinovo ulje te sve dobro izmesati. Cetkicom ili kasikom obilno premazati svaku secenu stranu paradajza.

krekeri-003

Peci 1.5 do 2 sata. Povremeno proveriti pa po potrebi smanjiti temperaturu.

Tiho pecen paradajz moze se sloziti u teglicu, preliti sa maslinovim uljem i drzati u frizideru. U teglu sam dodala i listove svezeg bosiljka.

krekeri-005

Originalni recept je sa odlicnog bloga “Cooking with Zoki” šŸ™‚

Advertisements