maslac-020

Moj predlog za sve koji sastavljaju listu bozicnih kolaca 🙂 Ako vam ostane visak belanjaka ovi keksici su odlicno resenje. Brzo i lako se pravo, a zaista su ukusni.

Sastojci:

  • 2 belanjka
  • malo stevie i mlevenog eritritola
  • 100-120 grama mlevenih blansiranih badema
  • bademi u listicima

Priprema:

Belanjke s prstohvatom soli umutiti u cvrst sneg. Dodati malo stevie i eritritola (samlevenog  u elektricnom mlinu za kafu). Dobro izmiksati pa varajacom ili silikonskom splatulom rucno lagano umesati mlevene bademe.

Na tepsiju oblozenu pek papirom stavljati pomocu kasikice manje hrpice i gore posuti sa listicima badema.

Peci u prethodno zagrejanoj rerni na 140 stepeni oko 15-17 minuta.

  • Po zelji u smesu mozete dodati malo naribane limunove korice.

Prvi put sam ih pravila tako sto sam na 2 belanjka dodala 120 grama badema, a drugi put na  belanjka sam dodala 150 grama badema. Fino su ispali, jedino je struktura malo drugacija.

passport-002

Recept sam pronasla u FB grupi “LCHF sljedbenici”. Autor je Kristina B.

