img_3462

Srecna Vam Nova godina! 🙂

Svima Vama pozelet cu mnogo srece, zdravlja, radosti, uspeha i pozitivne energije!

Ujedno zelim da se zahvalim svima Vama koji me pratite! Hvala na podrsci i porukama! 🙂

Hvala i dragim blogerkama koje su mi dopustile da postavljam recepte sa njihovih blogova, naravno uz moje slike. Hvala Danijeli iz “Danijeline fitness kuhinje”, prijateljicama sa Coolinarike i svima ostalima koji mi daju dozvole za objave recepata.

2016 ispratili smo naravno u LCHF stilu. Na stolu se nalazi deo posluzenja po ZK receptima.

Od recepata s bloga tu je aromaticno carsko meso i “limun fat bombs” u novogodisnjem stilu. Malo sam eksperimentisala pa cu ostale recepte postaviti u narednim danima.

Srdacan pozdrav svima uz najlepse novogodisnje zelje od  Sladjane 🙂

