img_3672

“Riza” od karfiola cest je prilog u “low carb” ishrani. Brzo i lako se pravi i uz drugacije dodatke svaki put dobije novi okus 🙂

Krenula sam da pravim 2 razlicita priloga. U jednom tiganju sam przila povrce na maslacu, a u dugom “rizu” od karfiola. Onda sam pomislila da bih sve zajedno mogla pomesati, dodala sam ajvara, zacine i dobila ukusan prilog uz Giros 🙂

Sastojci:

  • 1 srednja glavica karfiola / cvjetace
  • 300 grama povrca za “stir fry” ili naseckan luk na listice, brokula, kelj, mrkva na stapice, kupus, paprika…
  • maslac i maslinovo ulje
  • 2 pune kasike ajvara
  • sol, biber, zacini po zelji
  • beli luk u prahu
  • persunovo lisce

Priprema:

Karfiol iseci na cvetove pa ih usitniti u elektricnoj seckalici. Takodjer se moze naribati. Staviti “rizu” od karfiola u tiganj, dodati malo maslaca i maslinovog ulja i prziti “rizu” oko 8 minuta. Posoliti i pobiberiti.

U drugom tiganju otopiti malo maslaca i maslinovog ulja i prziti povrce nekoliko minuta. Posoliti ga, pobiberiti i dodati malo belog luka u prahu. Povrce dodati karfiolu i sve zajedno izmesati. Dodati 2 pune kasike ajvara i zacine po zelji. Dodala sam curry. Sve zajedno jos kratko prziti, posuti sa persunovim liscem i servirati toplo.

Servirano je uz Giros od piletine 🙂

 

