IMG_3771

“Toskanske snicle” su bile udomaceni recept u mojoj kuhinji no prelaskom na LCHF prestala sam ih praviti. Nedavno sam opet pogledala recept i shvatila da je jedini problematicni sastojak zapravo samo 100 grama brasna. To sam zamenila sa LCHF “brasnom”, fino je ispalo i raduje me da cu ih moci nastaviti praviti i dalje 🙂

Sastojci:

  • 8 svinjskih snicli ili masnijeg mesa bez kosti
  • sol, biber
  • malo maslinovog ulja
  • oko 100 grama LCHF “brasna” – mleveni lan, susam/sezam, mleveni blansirani bademi…
  • 5 cenova belog luka / cesnjaka
  • oko 200-300 ml kuvanog paradajza
  • svezi persunov list
  • do 500 ml domace supe

Priprema:

Snicle izlupati, vece snicle preseci na pola, posoliti, pobiberiti, poprskati s maslinovim uljem i ostaviti ih pokrivene najmanje 2 sata na hladnom.

Semenke samleti u eletricnom mlinu za kafu. Vatrostalnu posudu ili tepsiju nauljiti. Polovinu snicli uvaljati u LCHF “brasno” s jedne i sa druge strane i sloziti na dno tepsije. Premazati ih s kuvanim paradajzom, preko njih staviti naseckanog belog luka i persunovog lisca. Sloziti novi red snicli uvaljanih u “brasno”. Premazati ih s kuvanim paradajzom i posuti naseckanim belim lukom i persunovim liscem. Sve zaliti s domacom supom. Staviti oko 400 ml pa po potrebi jos posle doliti supe. Tepsiju poklopiti ili umotati u aluminijsku foliju. Staviti u prethodno zagreanu rernu na 200 stepeni da se pece oko 1 sat. Pred kraj skinuti foliju i smanjiti temperaturu rerne da se snicle malo zapeku.

IMG_3768

Nekad sam ih pravila prema ovom receptu koji sam sad malo prilagodila 🙂

