IMG_3851

Od kad sam presla na LCHF ishranu pocela sam obracati vise paznje na povrca pored kojih sam do tad samo prolazila. Nedavno sam kupila daikon (belu rotkvu/ repu) i trazeci ideje kako bih ga mogla pripremiti naisla sam na ovaj fini recept 🙂

Sastojci:

  • 1 srednji daikon (bela repa / rotkva)
  • 1 srednja glavica luka
  • 1 manji poriluk / praziluk
  • 1 mrkva / sargarepa
  • malo maslinovog ulja
  • beli luk u prahu
  • po zelji – 2 stapica celera
  • 200 grama pelata paradajza ili 300 ml kuvanog paradajza
  • 1/2 litre domace supe
  • sol, biber, domaci suseni zacin
  • persunovo lisce

Priprema:

Belu rotkvu i mrkvu oguliti i izribati na krupni ribez. Luk i praziluk iseckati na kockice. Stapice celera oguliti i izrezati na polukrugove.

Na malo ulja poprziti crni luk i praziluk. Dodati naribanu mrkvu i belu rotkvu. Sve zajedno kratko proprziti. Nastaviti sa dinstanjem uz povremeno dolevanje vode dok povrce napola ne omeksa. Sipati 1/2 litre domace supe i 1 litru vode i kuvati dok supa ne provri. Po zelji dodati celer. Posoliti i dodati beli luk u prahu i domaci suseni zacin po zelji. Dodati izmsiksane palete pardajza ili kuvani paradajz pa nastaviti s kuvanjem jos 15 minuta.

Nakon tog povrce procediti pa s malo tecnosti izmiksati u blenderu ili usitniti sa stapnim mikserom. Dodati preostalu tecnost, pobiberiti i jos kratko prokuvati. Na kraju posuti s persunovim liscem.

Pravljeno je prema ovom receptu 🙂

Vise o ovom povrcu 🙂

