kuvano-pecena jaja

Mali izlet u tursku kuhinju πŸ™‚ Ovih dana isprobavam recepte s bloga “Rucak kod Mucike” koji se poklapaju s LCHF pravilima, a ovaj recept se poklapa i sa Zelenom Kurom.

Evo jos jedan nacin kako se mogu pripremiti jaja, a usput i dodati zdrave masnoce.

Sastojci:

  • 4 jaja
  • 1 kasika maslaca
  • 1 kasika maslinovog ulja
  • 1/2 kasikice sitne mlevene paprike
  • 1/2 kasikice tucane paprike/listici
  • po zelji malo ljute paprike
  • 1 kasikica susenog bosiljka, mente ili nekog zacina po zelji
  • sol

Priprema:

U vodu u kojoj se kuvaju jaja dodati malo soli i sode-bikarbone da se jaja lakse ogule. Jaja tvrdo skuvati. Kuvana jaja oguliti i prerezati na pola.

U tiganju otopiti i zagrejati maslac i obe vrste paprike. Dodati jaja pa ih na donjoj prerezanoj strani peci par minuta da se uhvati korica. Posuti ih suvim zacinima po zelji i posoliti. Izvaditi ih na tanjir za serviranje i preliti umakom. Ako zelite vise umaka mozete staviti malo vise maslaca i maslinovog ulja.

Pravila sam prema ovom receptu πŸ™‚

Advertisements