omlet-003

Od kad sam krenula sa LCHF pocela sam obracati puno vise paznje na povce pored kojeg sam do tad samo prolazila 🙂 Nedavno sam prvi put probala motar. Aromaticnog je i slankastog okusa. Englezi ga zovu i “sirotinjski asparagus”. U knjizi sa Paleo receptima pronasla sam ovaj recept za omlet…

Sastojci za 2 osobe:

  • 2 kasike maslinovog ulja
  • 2 mlada luka
  • 50 grama motara/samphire
  • 3 jaja
  • malo soli, biber

Priprema:

Mladi luk ocistiti i iseckati na kolutice zajedno sa zelenim delom. Motar oprati, osusiti i odseci mu zadebljane delove.

U tiganju zagrejati 1 kasiku ulja, dodati mladi luk i motar te prziti 1-2 minute.

omlet-001

U posebnoj posudi pomesati jaja, malo soli i biber. Dodati przeni mladi luk i motar i izmesati. U tiganj dodati jos kasiku maslinovog ulja pa dodati smesu od jaja. Kad se pocne peci lagano izmesati i onda ostaviti da se pece jos 2-3 minute dok se omlet ne ispece. Prebaciti omlet na tanjir i pazljivo ga preklopiti.

Servirati uz puno svezeg povrca.

Preporucujem da procitate ovaj zanimljivi clanak u kojem ce te saznati nesto vise o ovom bilju.