vecera - docek.JPG

Sretna Vam Nova 2019 godina!

Svima Vama pozelet cu mnogo srece, zdravlja, uspeha i veselja!

Neka vam Nova godina bude bolja od prethodne! 🙂

Hvala svima koji pratite ovaj blog! Iako sam od aprila prosle godine totalno zapostavila pisanje bloga pokazalo se da je dobar pocetak ipak najvazniji. Mnogi od vas su redovno trazili recepte po mom blogu. Po statistici 45 689 osoba je posetilo moj blog prosle godine. Jedna od mojih novogodisnjih rezolucija je da nastavim pisati ovaj blog. 🙂

Prosla godina mi je bila godina velikih promena. Nakon nekoliko godina vratila sam se na posao. Puno sam radila, kretala se i dosla u onu fazu o kojoj vecina masta, da mozes jesti sta zelis, a da se ne debljas. Naravno nisam jela bas sve, nego sam nastavila s opustenom verzijom LCHF ishrane. Povremeno sam imala i “Paleo” izlete.  Mrsavljenje mi je pocelo izmicati kontroli pa sam morala pojacati UH i “Zelena Kura” je pala u neki drugi plan.

Sad vec staru 2018 godinu ispratili smo u LCHF stilu s vecerom s prijateljima. Prijateljica je donela meze i prasetinu, a ja sam pripremila rolovanu svinjetinu po receptu za “Aromaticno carsko meso”, pogacice s indijskim orascicima, francusku salatu s avokadom, salatu “Trljanicu” i kupus salatu. Naravno i kolaci su bili u LCHF i Paleo stilu. Slicica nije u ZK stilu no posto sam se potrudila oko te vecere ipak sam je postavila. 🙂

Meni je ovo peti LCHF docek Nove godine. Kad ti nesto prija godine lete…

Sve vas puno pozdravljam i zelim Vam sve najbolje u Novoj godini!

Sladjana 🙂